Scanare documente

Scanare documente
Scanare documente

Scanare documente – Ai o afacere si vrei sa renunti la rafturile pline de dosare? Uzina de publicitate te ajuta sa scapi de aceasta problema, oferindu-ti servicii de scanare documente.

Realizam scanari de documente in cantitati mari si timp scurt. Formatul documentelor scanate poate varia intre A5 si A3, iar documentele finale pot avea extensii ca: JPG, PDF, TIF, XPS. Scanarea se poate face color sau alb/negru.

Cu ajutorul documentelor scanate, veti obtine o copie electronica a actelor cu care lucrati in fiecare zi, imaginea acestora fiind identica cu originalul. Documentele sunt organizate in foldere, reconstituind arhiva fizica, sau pot fi aranjate in functie de cerintele fiecarui client.

Apeland la serviciile noastre, angajatii dumneavoastra vor avea un randament mai ridicat, intrucat se pot concentra pe sarcinile zilnice si nu vor pierde timpul realizand scanarea si arhivarea documentelor. In plus, timpul de cautare al unui document se va reduce, intrucat este mai usor sa gasesti un document in format electronic decat prin documentele printate.

Firma noastra vine in intampinarea tuturor agentilor economici – si nu numai – care doresc sa aiba o buna organizare a arhivei si isi asuma responsabilitatea confidentialitatii documentelor.

Tipuri de acte pe care putem transforma in documente scanate:

  • facturi si chitante;
  • cursuri, carti;
  • registre;
  • documente personale;
  • documente contabile;
  • chestionare, teste, rezultate examene, fise de instruire;
  • ziare, reviste, extrase de presa;
  • polite de asigurare;
  • documente legale – pe diferite domenii de activitate (avocatura, notariat, contabilitate);
  • dosare clienti, contracte bancare;
  • documente resurse umane (fise de pontaj, fise de instructaj, contracte de munca);
  • documente medicale (fise medicale, buletine de analiza);
  • harti, schite, planuri, desene.

Scanare documente – avantaje

  1. Permite centralizarea si punerea la dispozitie a documentelor tuturor membrilor companiei;
  2. Permite accesul securizat la orice nivel al documentelor;
  3. Asigura reducerea spatiului de stocare;
  4. Mentine in siguranta documentele, fara a exista riscul deteriorarii acestora;
  5. Permite o cautare mai rapida a documentelor cu ajutorul filtrelor;
  6. Genereaza documente in formate standardizate.
Meniu