Brosuri – reprezinta modalitati de promovare prin intermediul carora va puteti prezenta oferta de produse, servicii sau promotii dintr-o anumita perioada a anului.
Costurile de realizare sunt mai mari in comparatie cu preturile pliantelor sau flyerelor, dar, spre deosebire de acestea, brosurile contin mai multe informatii, mai multe detalii, avand un target relativ precis. Brosurile sunt recomandate in cadrul unor campanii promotionale sau de lansare a noi produse sau servicii.
Caracteristici brosuri
Finisarile pot fi urmatoarele: capsare, prindere cu spira metalica sau brosare cu termoclei. Brosurile capsate trebuie sa aiba numarul de pagini (inclusiv copertile) multiplu de 4. Copertile brosurilor pot fi realizate din carton de 200–300 g/mp, iar interior din hartie subtire ex: 115–170 g/mp.De asemenea, brosurile pot fi plastifiate lucios sau mat, in intregime, sau doar copertile. Totodata, Uzina de Publicitate poate realiza brosuri cu coperti rigide personalizate integral, asemenea cartilor. Calitatea materialelor tiparite pe echipamentele folosite este de o calitate superioara, iar timpii de executie sunt redusi la minim.