Pliante

Pliante – cele mai eficiente mijloace de publicitate. Rolul pliantelor este acela de a promova un produs, un serviciu sau o companie. In general, pliantele se realizeaza pe coli lucioase, iar tiparul acestora este color, pe ambele fete.
Pliante publicitare – avantaje
- sunt extrem de versatile – pot avea forme diferite, foarte atractive;
- pot fi distribuite pe strada, in cutiile postale, in parcari, in fata magazinelor, in gari sau in salile de asteptare, in mijloace de transport in comun;
- pot fi adaugate in colete;
- pot fi extrem de utile, in general oamenii le pastreaza pentru a vedea care sunt ofertele si cum pot beneficia de ele;
- sunt mai utile decat anunturile de pe internet, intrucat acestea raman, nu dispar la un click ca anunturile de pe internet;
- costurile de tiparire sunt foarte avantajoase.
Pliantele pot avea unul sau mai multe biguri, ele fiind impartite astfel:
- pliant simplu (1 big)
- pliant infasurat (2 biguri)
- pliant infasurat exterior (3 biguri)
Dimensiuni pliante:
- pliant A3/2: o foaie A3 impaturita in jumatate
- pliant A4/2: o foaie A4 impaturita in jumatate
- pliant A4/3: o foaie A4 impartita in 3 parti egale
- pliant A5/2: o jumatate de foaie A4 (A5) impartita in jumatate
- pliant A5/3: o jumatate de foaie A4 (A5) impartita in 3 parti egale
- pliant A6/2 un sfert de foaie A4 (A6) impartita in jumatate
Pentru ca pliantul sa atraga atentia, trebuie sa indeplineasca anumite conditii. In primul rand, designul este foarte important, pentru ca are rolul de a atrage atentia, de a crea o prima impresie foarte buna despre pliant si de a-l face pe cititor sa acorde cateva secunde din timpul sau. Un alt element important este textul. Fiecare pliant trebuie sa contina un headline, adica o propozitie scrisa vizibil, care are rolul de a atrage atentia cititorului, facandu-l sa inteleaga care este oferta prezentata. Textul dintr-un pliant nu trebuie sa descrie produsul, ci sa prezinte principalele avantaje pe care le are clientul daca foloseste produsul respectiv.
Pliantul trebuie sa contina: numele firmei, numarul de telefon si cel de fax, adresa, e-mailul, adresa paginii de internet.
V-ar putea interesa si Flyere produse de Uzina de Publicitate.