Plicuri personalizate
Plicuri personalizate 100% – detii o firma si doresti sa trimiti corespondenta in plicuri personalizate 100% sau se apropie un eveniment important din viata ta ori a familiei tale, Uzina de publicitate iti vine in intampinare.
Putem realiza plicuri pentru nunta, plicuri de bani, plicuri colorate, plicuri pentru conferinte sau plicuri personalizate asa cum va doriti. Pentru a alege plicul pefect, trebuie intai sa stiti ce dimensiuni are materialul pe care doriti sa il expediati, cum va fi facuta expedierea plicului si ce stil de plic vi se potriveste cel mai bine.
Se pot realiza plicuri personalizate inca de la tiparirea colii din care urmeaza sa fie format plicul propriu-zis. Personalizarea inca din tipar este recomandata in cazul plicurilor care au acoperita o suprafata mai mare de 30%, in cazul in care design-ul presupune personalizarea cu culori specifice (auriu, argintiu), sau in cazul in care design-ul grafic atinge marginile plicului.
Plicuri personalizate 100% – avantaje
- personalizarea unui plic poate spori eficienta companiilor de marketing si poate atrage noi clienti;
- daca vorbim de un eveniment personal, puteti sa va personalizati plicurile cu elementele preferate;
- puteti opta pentru plicuri albe sau colorate;
- puteti tipari logo-ul firmei, o imagine sau un text.
Tipuri de plicuri personalizate:
- plicuri DL personalizate
- plicuri C5 personalizate
- plicuri C4 personalizate
Tiparul este un element important in realizarea unui plic personalizat, iar acesta este stabilit in functie de dimensiunea si design-ul graficii pe care doriti sa o utilizati.
Tiparirea plicurilor poate fi realizata in doua moduri:
- Tiparire offset – Este cea mai utilizata atunci cand se personalizeaza plicuri, imaginea finala este clara, bine definita si cu acoperire excelenta.
- Tiparire digitala – Este ideala pentru tiparirea plicurilor deja formate, tiparul plicurilor se face color sau alb-negru.
Daca detineti o afacere, puteti face plicuri personalizate pentru corespondenta, puteti trece pe plic adresa, site-ul web, adresa de email, numarul de telefon pentru contact sau pentru rezervari.